用双眼看遍世界
用双脚走遍千里

追踪者

请帮忙点击广告, 谢谢=)


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers






1 Jul 2009

tuesday

full day tdy... roadshow + training + appointment
my lunch , rm8.. i love mee mee shop @ cheras tdy we have a full day roadshow in pantai hospital AMPANG . im quite worry, H1N1~ .
.
. but dun thk so muc, im stil fine here.. im jz worry abt 1 of my fren. his eye getting bengkak after bc fr sungai congkak. his eye kena virus infection. mus tk gd k , fren~ ( dun alw c ppl bath la ^^)
kind of serious, doctor ask him 2 rest 1 wek in hse.. so pity~ wish u recover asap! ( dun angry tht i post ur pic here ya cz alot of ppl concern abt u )
.
.
love tis song so muc recently. wan2 share with u all here.
演唱:徐佳莹词曲:徐佳莹
又来到这个港口
没有原因的拘留
我的心乘着斑剥的轻舟 寻找失落的沙洲
随时间的海浪漂流 我用力张开双手拥抱
那么多起起落落想念的
还是你望着我的眼波
我不是一定要你回来
只是当又一个人看海
回头才发现你不在留下我迂回的徘徊
我不是一定要你回来
只是当又把回忆翻开 除了你之外的空白
还有谁能来教我爱又回到这个尽头
我也想再往前走只是越看见海阔天空越遗憾
没有你分享我的感动疲惫的身影不是我不是你想看见的我
我不是一定要你回来只是当独自走入人海除了你之外的依赖还有谁能教我勇敢 后记:为何常人都不会珍惜曾经拥有的爱情呢?但愿我就是一定要你回来~
.
.
she is getting thinner nw, prettier, love her voice, her style, her look!!
JIA YOU
徐佳莹

2 comments:

ambrose said...

超爱失落沙洲 (",)

yeeling said...

wahh...wat happen 2 ginhong??

tk care oh...